Tiл:

Мәтін мөлшері/Размер текста

Zoom in Regular Zoom out

Сауалнамалар/Опросы

Ваше мнение по качеству оказания государственных услуг

Ақпарат

Информация

Банерлер

Байланыс

Алматы облысы, Панфилов ауданы, Жаркент қаласы, Головацкий көшесі, 129 тел: 8(72831)5-13-62
------------------------------------------------- Алматинская область, Панфиловский район, г.Жаркент, ул.Головацкого, 129 тел: 8(72831)5-13-62

СТАТИСТИКА БАСҚАРМАСЫ

Қалдықтарды қайта өңдеу , кәдеге жарату және  сақтау

1-қалдықтар «Коммуналдық қалдықтарды жинау және шығару туралы есеп» (бұдан әрі-1 – қалдықтар) және 2-қалдықтар «Қалдықтарды қайта өңдеу (сұрыптау), кәдеге жарату және (көму) сақтауға беру туралы есеп” (бұдан әрі-2-қалдықтар) мынадай нысандар бойынша өзгерістер енгізілді.

Аталған статистикалық байқаулар бойынша жеке каталогтарды қалыптастыру кезінде КТК-ға өзгерістер енгізілді. Мысалы, 1- қалдықтар-нысаны бойынша каталог экономикалық қызметтің негізгі және қосалқы 38110 «Қауіпсіз қалдықтарды жинау» түрлері бар кәсіпорындар мен дара кәсіпкерлер бойынша қалыптастырылады. 2-қалдықтар статистикалық нысаны бойынша каталогты қалыптастыру бұрынғысынша қалды.

Осы статистикалық нысандар бойынша салалық каталогтарды актуалдау үшін коммуналдық қалдықтарды жинауды, әкетуді, кәдеге жаратуды, қайта өңдеуді және көмуді жүзеге асыратын заңды тұлғалар мен жеке тұлғалардың тізбесін (дара кәсіпкерлер нысанында) (бұдан әрі – Тізбе) жергілікті атқарушы органдардан сұралады.

Егер заңды немесе жеке тұлғада СБТ базасында Тізбеге сәйкес 1, 2–қалдықтар статистикалық байқаулармен қамтылатын қызмет түрі болмаған жағдайда, СБТ-ны актуалдау үшін аумақтық статистика органының Тіркелімдер басқармасымен бірлесіп Статистикалық бизнес тіркелімді актуалдау және статистика органдарында зерттелетін бірліктердің каталогтарын қалыптастыру әдістемесіне сәйкес Экономикалық қызметтің тиісті қосалқы түрін қосылады.

Есепті кезеңнің басына және соңына қалдықтар ағынының есебін жүргізу мақсатында нысан бланкісіне «есепті жылдың басына жинақталған көмілген сақтауға берілген қалдықтардың көлемі» көрсеткіші қосылды.

Аудандық статистика басқармасының басшысы Б.Қасенова

14.10.2019.


ЭЛЕКТРОНДЫҚ САУДА

Электрондық коммерция Интернет арқылы жүзеге асырылатын тауарлар немесе көрсетілетін қызметтерді сатуды білдіреді. Тауарлар мен көрсетілетін қызметтерге Интернет арқылы тапсырыс беріледі, алайда төлем және тауар немесе көрсетілетін қызметті жеткізу онлайн режимде де, сол сияқты әдеттегі режимде де жүзеге асырылады.

Электрондық ақша төлем жасау әдісі ретінде электрндық нысанда сақталатын және жүйенің басқа қатысушыларымен электрондық ақша жүйесінде  төлем құралы ретінде қабылданатын  электрондық ақшалар эмитетінің шартсыз және қайтарымсыз ақшалық міндеттемлері.

Электрондық терминал болып қолма-қол ақшаны беру (қабылдау) бойынша операцияларды жүргізуге,  ақша төлемдері мен аударымдарды жүргізуге, шетел валюталарын ауыстыру операцияларын және басқа да банктік операциялардың түрлерін, оның ішіде төлем карточкаларын қолдану арқылы, сонымен қатар, тиісті операциялардың жүргізілгендігін растайтын құжаттарды қалыптастыруға арналған электронды-механикалық құрылғы есептеледі.

Электрондық коммерцияға жатады:

1.     Ақпаратпен электронды алмасу

2.     Капиталдың электрондық қозғалысы

3.     Электрондық сауда

4.     Электрондық ақша

5.     Электрондық маркетинг

6.     Электрондық банкинг

7.     Электрондық сақтандыру қызметтері

Электрондық коммерция нарығы соңғы 20 жылда тұрақты даму үстінде, бұл интернет-қолданушылар санының қарқынды өсуімен, әлеуметтік желілердің және басқа интерактивті –онлайн платформалардың әсерінің өсуімен, электронды төлемдер жүйесінің дамуымен және нарықтағы жетекші қатысушылардың электрондық коммерцияға арналған жаңа технологиялық платформаларға көшуімен байланысты.   

АСБ-ның жетекші маманы Жарманова Ж.Б.

9.09.2019.


Халық санағы -2020  жылы жаңа форматта өтеді

 

Бұл келесі жылғы өтетін санақ, қазан айына жоспарланып отыр. Қазіргі заманға сай ақпараттық технологияны қолдана отырып өткізіледі. Яғни интернетпен, планшеттерді қолдану, интернеттен қажетті сұрақтарға жауап алу, санақ басталған күннен он күнге жалғасады.

Сұрақтарға жауап алу үшін «SANAQ-2019» Веб сайты арқылы жүзеге асады. Респондентті тіркеу Ж.С.Н куәлік номері, мобильдік телефон номері код және паролін енгізу арқылы өтеді. Осы айтылған жүйеден кейін респондет SMS хабарын алады  Ұлттық санақтардың әлеуметтік-экономикалық маңызы өте жоғары.  Ол құр статистика цифрлары  емес. Қазақстан халқының нақты санын айқындауға тырысамыз. Екіншіден, қала халқы мен дала халқының айырмасын шығарып, елде  ер мен әйелдің де санын айқындауға  мұрсат аламыз. Тұрғындардың  жасы, отбасылық  жағдайы, күнкөріс көзі – қысқасы, Қазақстан халқының саяси, әлеуметтік, экономикалық және мәдени бет-бейнесі жасалмақ. Тәуелсіз Қазақстан тарихында  бұған  дейін екі санақ өтті. Алғашқысы – 1999 жылы, тәуелсіздікке қол жеткізген алғашқы  8 жылда қатарымыз сиреп, 1989  жылмен салыстырғанда 7,7 пайызға кеміген  екенбіз, халық саны 14 953 100 адамға  жеткен. 2009 жылғы санақ нәтижесі бойынша, халық саны – 16 004 800 адамға жетіп, 1999 жылмен салыстырғанда, 6,8 пайызға артқан.

Панфилов аудандық статистика

басқармасының жетекші маманы Альбосунова Г.Н.

12.08.2019.

 


  СТАТИСТИКА

Баға жөнінде не білесіз?

Тұтыну бағасының индексі (ТБИ )халықтың жеке тұтынуы үшін сатып алған тауарларының және көрсетілетін қызметтерінің белгіленген қоржынына бағалардың орташа деңгейінің әр уақыттағы өзгерісін сипаттайды. ТБИ тұтыну бағасының өңірлердегі және елдегі өзгерісін көрсететін олардың шынайы серпінін айқындау, сондай-ақ тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің нақты топтарына бағаның қозғалысы туралы егжей-тегжейлі көріністі қамтамасыз ету үшін есептеледі.

Инфляцияның жалпы қабылданған көрсеткіші ретінде ТБИ мемлекеттің ақшалай-кредиттік, қаржылық, салықтық, бюджеттік және әлеуметтік саясатында әлеуметтік-экономикалық құбылыстар серпінін зерттеу, экономикадағы баға үрдістерін болжау және талдау кезінде пайдаланылады. Базалық халықтың тұтыну шығыстары тұрғысынан бағаны тіркеу кезіндегі географиялық қамту республиканың барлық аумағын қамтиды.

Бағаны тіркеу – бұл базалық объектінің іріктеме репрезентативті жиынтығы бойынша жүргізілетін тұтыну тауарлары мен көрсетілетін ақылы қызметтер бағасының (тарифтерінің) деңгейі туралы алғашқы статистикалық деректерді жинау әдісі.

Бағаны тіркеу тауар өткізу (қызмет көрсету) орындарында тікелей жүргізіледі. Баға тұтыну тауарларына базалық объектілерді аралау және оларды затбелгілерден (бағалықтан) санау арқылы мамандармен тіркеледі, қажет болған жағдайда базалық объектілердің білікті қызметкерлерімен консультация немесе базардағы сатушыларға пікіртерім жүргізіледі. Бағаларды тіркеу алдын ала құрастырылған кестеге сәйкес ай сайын жүзеге асырылады. Нақты базалық объектідегі тауардың (көрсетілетін қызметтің) белгілі бір түріне бағаны тіркеудің негізгі шарты өткен кезеңдегідей айдың сол күніне тіркелген бағалар болып табылады. Ауытқуы 1-2 күннен аспауы тиіс. Сауда объектілерінің қамтылуы сауда жасауға қатысты үй шаруашылықтарының мінез-құлқымен анықталады. Баға тіркеу сауда объектілерінде мамандармен жүргізіледі. Үй шаруашылықтары сауда жасайтын барлық сауда объектілері ТБИ қамтылуына енгізіледі және базалық объектілерді іріктеу үшін іріктеменің негізін құрайды.

АСБ жетекші маманы  Биширова Н.А.

22.07.2019


 

 Тіркелген ауылшаруашылық өнімдерін өндірушілер (2019 жылғы 1 шілдедегі жағдай бойынша)*

                                                                                                                                                                                                                                                                  бірлік                                                                                                                                                                                                                                                

Экономикалық қызмет түрі “Өсімдік және мал шаруашылығы, аңшылық және осы салаларда қызметтер ұсыну” бойынша заңды тұлғалар, филиалдар және өкілдіктер Экономикалық қызмет түрі “Өсімдік және мал шаруашылығы, аңшылық және осы салаларда қызметтер ұсыну” бойынша дара кәсіпкерлер Шаруа немесе фермер қожалықтары Кенттің, ауылдың, ауылдық округтердің үй шаруашылықтары
барлығы одан соның ішінде барлығы одан
басшылары әйел адамдары болып табылатындар негізгі қызмет түрі бойынша қосалқы қызмет түрі бойынша оның ішінде басшылары әйел адамдары болып табылатындар
  1 2 3 4 5 6 7 8
 
Панфилов 94 14 88 6 52 5 402 1 288 14 867
Жаркент қ/о 32 6 26 6 29 621 169 8250
Айдарлы а/о 3 1 3 1 76 26 377
Баскуншы а/о 6 1 6 2 366 95 1041
Бірлік а/о 5 1 5 2 392 87 1116
Жаскент а/о 3 3 155 42 626
Көктал а/о 8 8 4 332 94 2566
Қоңырөлең а/о 5 5 5 314 76 1069
Пиджим а/о 6 6 2 962 209 1821
Сарыбел а/о 3 3 337 73 812
Талды а/о 4 4 1 310 61 1010
Үлкенағаш а/о 3 3 2 231 62 589
Үлкеншыған а/о 4 4 1 525 110 1903
Үшарал а/о 6 5 6 1 451 124 1018
Шолақай а/о 6 6 2 327 60 869

_____________________________________________________________________________________________

*Ауыл шаруашылық статистикалық тіркелімінің деректері бойынша

 Жұмыс істеп тұрған ауылшаруашылық өнімдерін өндірушілер

 

                                                                                                                    Жалғасы
Экономикалық қызмет түрі “Өсімдік және мал шаруашылығы, аңшылық және осы салаларда қызметтер ұсыну” бойынша заңды тұлғалар, филиалдар және өкілдіктер Экономикалық қызмет түрі “Өсімдік және мал шаруашылығы, аңшылық және осы салаларда қызметтер ұсыну” бойынша дара кәсіпкерлер

 

Шаруа немес фермер қожалықтары
Крестьянские или фермерские хозяйства
барлығы басшы лары әйел адамдары болып табылатындар % тіркел-гендерге соның ішінде барлығы одан
из них
% тіркелген-

дерге
 

негізгі қызмет түрі бойынша қосалқы қызмет түрі бойынша басшылары әйел адамдары болып табылатын дар
барлығы % тіркелгендерге барлығы % тіркелгендерге барлығы % тіркелгендерге
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Панфилов 61 8 64,9 56 63,6 5 83,3 38 73,1 5 094 1 198 94,3
Жаркент 26 4 65,6 21 57,7 5 83,3 4 77,3 369 146 96,1
Айдарлы 2 1 66,7 2 66,7 2 74,2 76 26 92
Баскуншы 3 50 3 50 2 66,7 363 94 99,2
Бірлік 1 20 1 20 3 79,2 388 86 97,7
Жаскент а/о 1 33,3 1 33,3 3 74,5 150 42 96,8
Көктал а/о 6 75 6 75 2 97,1 304 86 91,6
Қоңырөлең а/о 3 60 3 60 2 94,2 314 76 99,4
Пиджим а/о 4 66,7 4 66,7 4 75,6 955 150 99,3
Сарыбел а/о 2 66,7 2 66,7 3 73,2 342 77 98,6
Талды а/о 2 50 2 50 3 87,5 312 62 99,7
Үлкенағаш а/о 1 33,3 1 33,3 3 96,5 228 60 97,9
Үлкеншыған а/о 3 75 3 75 3 73,2 525 111 99,1
Үшарал а/о 4 3 66,7 4 66,7 2 90 445 112 98,5
Шолақай а/о 3 42,9 3 42,9 2 87,5 324 60 98,5

 www.stat.gov.kz Комитет жайлы / Өңірлер / Алматы облысы / Ресми статистиклық ақпарат/Кәсіпорындар статистикасы

 

Шығаруға жауапты:

Тіркелімдер басқармасы

Басқарма басшысы:                           М. М. Исаева
Тел. +7 (7
272) 71 54 90
Орындаушы:                                         Ж.О. Әжен
Тел.
+7 (7272) 7154-90
e-mail: zh.azhen@economy.gov.kz
Мекенжай:

050040, Алматы қ.

Марков көшесі, 44

 

© Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитеті

 Алматы облысы Статистика департаменті


Тұрғын үй қоры қоры не үшін керек

              Тұрғын үй қоры статистикалық тіркелімінің ақпараттық жүйесі (бұдан әрі – ТҚСТ АЖ) Қазақстан Республикасы тұрғын үй қоры туралы деректерді жинау, сақтау және бейнелеудің орталықтандырылған ақпараттық жүйесін білдіреді.

           Тұрғын үй қоры статистикалық тіркелімінің ақпараттық жүйесі  Қазақстан Республикасы аумағында орналасқан барлық тұрғын үйлер мен тұрғын үй-жайларды (пәтерлер) қамтиды.

         Оларға:

         тұрғын үй-жай (пәтер);

         бір пәтерлі (жеке) үй;

         екі пәтерлі үй;

         үш және одан да көп пәтерлі үй жатады.

Тұрғын үй қоры статистикалық тіркелімінің ақпараттық жүйесі  тұрғын үй қоры туралы және пәтерлерде тұратын адамдар саны туралы деректер бар және негізгі екі модульден:

  • үйлер каталогы;
  • пәтерлер каталогынан тұрады.

         Үйлер каталогында үйдің типін, үйдің сыртқы қабырғаларының материалдарын, үйдегі пәтерлер санын, жалпы және тұрғын алаңын сипаттайтын әрбір үй туралы мәліметтер болады.

                  Үйлер каталогындағы әрбір жазба пәтерлер каталогындағы жазбаларға сәйкес келеді және үйдің сәйкестендіру кодымен байланысты болады. Әрбір каталог атрибуттарының өз құрамы бар.

Тұрғын үй қоры статистикалық тіркелімінің ақпараттық жүйесін   жүргізудің негізгі міндеттері:

         тұрғын үйлер мен тұрғын үй-жайлар (пәтерлер) туралы деректерді жинақтау;

тұрғын үй қоры бойынша статистикалық ақпаратты (болуы, жай-күйі, пайдалануға беру, шығарылуы) қалыптастыру және өзектендіру;

         Тұрғын үй қоры статистикалық тіркелімінің ақпараттық жүйесі  негізінде іріктемелі зерттеулер жүргізу және статистикалық әзірлемелерде пайдалану;

Тұрғын үй қоры статистикалық тіркелімінің ақпараттық жүйесін   өзектендіру үшін үй шаруашылықтарына іріктемелі зерттеулер жүргізу болып табылады.

  Панфилов ауданының

 статистика басқармасы

 бас маманы К.Сулейменова

03.06.2019 г


Құқық қорғау органына сенімділік

Мемлекеттік статистика органдары халықтың құқық қорғау органдарына сенімділік деңгейін анықтау мақсаты болып табылатын  іріктеме  зерттеу  өткізеді.

Респонденттерден  алынған ақпарат аса құпияда ұсталатынына және тек статистикалық мақсаттарда пайдаланылады.

Халықтан алынған жауаптар тек жиынтық статистикалық  бағалау үшін қолданылады. Жиынтық түрде бұл деректер біздің өңіріміздегі  азаматтарының қауіпсіздігін қамтамасыз етуге бағытталған мемлекеттік саясатты әзірлеуге және де құқық қорғау жүйесін жетілдіру бойынша нақты шаралар қабылдауға пайдалы болады.

Зерттеуге қатысушы ретінде респондент мүлде кездейсоқ таңдап алынады, өйткені статистикалық дерекқорынан математикалық, кездейсоқ әдіспен жүргізілді.

 Респондентке  құқық қорғау органдарының қызметі, өз қауіпсіздігіңізді және өз тұратын ауданыңыздағы қылмыстылықтың жағдайына  қатысы бар бірқатар сұрақтар қойылады.

Зерттеу нәтижелерінің сенімділігі және құқық қорғау жүйесін жетілдіру бойынша мемлекет саясатының тиімділігі халықтың толық әрі егжей-тегжейлі жауаптарыңызға байланысты.

Сауалнамалық пікіртерім жүргізу үшін 2019 жылғы 13 мамыр мен 22 маусым аралығында өтеді. 

Аудандық  статистика басқармасы басшысы   Б.Қасенова

06.05.2019 ж


ХАЛЫҚ САНАҒЫ-2020 ЖЫЛ

      Алматы облысының Статистика департаменті халық санағына дайындық жұмыстары шеңберінде , Мемлекеттік органдардың біріңғай транспорттық ортасы  (МО БТО) бойынша деректерді тасымалдауды және аудандардың географиялық айрықшылықтарын ескере отыра, денсаулық сақтау, білім беру мекемелері және әкімдіктердің МО  БТО-ға қосылу нүктелерінің  ары қарай кеңейтіп  жургізуге  кеңес береді. МО БТО жаңа байланыс арналарының құрылуы немесе қолда барлардың жылдамдығын  арттыру  қосымша бюджеттік қажет етеді. Осыған орай, қолда бар қажеттілікті  бекіткеннен кейн, сонымен қатар, ҚР Үкіметінің қаулысының бекіту аясында, ҚР халық санағын жүргізудегі мерзімімдер мен іс-жаралар жоспарына сәйкес, қаржы мәселелерін бөлу бойынша сұраныстарды  өз  уақытысында шешу қажет.

      Халық санағы жүргізу мерзімдерін 2020 жылға ауыстырыңына байланысты, МО БТО тасымалдау арналарын ұйымдастыру бойынша әзірлік жасау керек.

      Сонымен қатар, ҚР Үкіметінің 2018 жылға арналған жұмыс жоспарының 15-тармағына сәйкес (19.01.2018 жылға №6-р Жарлығы), ақпараттық жүйесіндегі (МЖТ) мен Тұрғын үй қоры статистикалық тіркелімі ақпараттық жүйесіндегі (ТҮҚСТ АЖ) көшелер атауын сәйкестендіріледі . Көшелер атауы аудандық ономастикалық комиссияның шешіміне сәйкес жазылуы тиіс. Көше аттары  МЖТ-і мен ТҮҚСТ АЖ-н сәйкес жазылуы тиіс. Біздің тарапымыздан МЖТ-і мен ТҮСҚТ АЖ-н сәйкестендіру жұмыстарын жүргізу барысында бір ғана тұрғылықты мекендерде бір көше атауы бірнеше рет қайталанатындығы, бір көше атаулары қазақ және орыс тілінде қатар енгізілгендігі, аты-жөні тегімен немесе аты-жөні тегінсіз,есімімен немесе есімінсіз жазылғандығы  айқындалды. Сондай-ақ, атауы жоқ көшелер, нөмірі жоқ үйлер, үй номірінің орнына учаскелер нөмірі жазылған. Осыған орай, аудандық архитектура бөлімі  ауданның барлық елді мекендеріндегі мекен-жәй және көше шаруашылықтарын ретке келтіруде.

Аудандық статистика басқармасының басшысы  Б.Қасенова

29.04.2019.


Ішкі сауда статистикасы

Бөлшек сауда – халыққа жеке тұтыну және үйге пайдалану немесе кәдеге жарату үшін жаңа және бұрын пайдаланылған тауарларды қайта сату (өңдемей сату).

                  Көтерме сауда – жаңа және бұрын пайдаланылған тауарларды бөлшек сауда сатушыларға, өнеркәсіптік, коммерциялық, институционалды немесе кәсіби  пайдаланушыларға немесе көтерме сауда сатушыларға, сондай-ақ осындай тұлғалардың немесе компаниялардың атынан тауарларды сатып алған кезде делдал немесе агент ретінде қызмет ететіндерге немесе осы тауарларды сататындарға алып-сату (өңдемей сату).

 

Біздің аудан бойынша 2018 жылғы қаңтар-желтоқсанға бөлшек сауда тауар айналымының көлемі 11677916 мың теңгені құрады, 2017 жылдың тиісті кезеңімен салыстырғанда 100,5 %-ды құрады. 2018 жылы желтоқсан айында тауарларды өткізу 1793093 мын.теңгені құрады, бұл өткен аймен салыстырғанда 138,9 % ға өскен.

               Жыл басынан жеке меншік нысанындағы кәсіпорындармен тауарларды өткізуден, нарықтағы және жеке кәсіпкерлермен болған саудадан болатын айналымды құрады, басқа мемлекеттер мен олардың заңды тұлғаларынан және азаматтар саудасынан болған айналым біздің ауданда жоқ.  Ағымдағы жылдың басынан ауданымызда көтерме сауда тауар айналымы  3 105 943 мың. теңгені құрады, яғни 2017 жылмен салыстырғанда 3,1 %-ға өсті .

 

Аудандық статистика басқармасы

басшысы Б А Қасенова

16.01.2019 ж.


Жедел ақпарат   2019 жылғы  16 қантар

23

Экспресс-информация 23

от 16 января 2019 года

 

Тіркелген ауылшаруашылық өнімдерін өндірушілер Панфилов ауданы  (2019 жылғы 1 қаңтардағы жағдай бойынша)*

Зарегистрированные производители сельскохозяйственной продукции Панфиловский район (по состоянию на 1 января 2019 года)

  бірлік                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   единиц

Экономикалық қызмет түрі “Өсімдік және мал шаруашылығы, аңшылық және осы салаларда қызметтер ұсыну” бойынша заңды тұлғалар, филиалдар және өкілдіктер
Юридические лица, филиалы и представительства с видом экономической деятельности “Растениеводство, животноводство, охота и предоставление услуг в этих областях”
Экономикалық қызмет түрі “Өсімдік және мал шаруашылығы, аңшылық және осы салаларда қызметтер ұсыну” бойынша дара кәсіпкерлер
Индивидуальные предприниматели с видом экономической деятельности “Растениеводство, животноводство, охота и предоставление услуг в этих областях
Шаруа немесе фермер қожалықтары
Крестьянские или фермерские хозяйства
Кенттің, ауылдың, ауылдық округтердің үй шаруашылық-тары
Домашние хозяйства поселков, сел, сельских округов
барлығы всего одан
из них
соның ішінде
 в том числе
барлығы
всего
одан
из них
басшылары әйел адамдары болып табылатындар
руководителями являются женщины
негізгі қызмет түрі бойынша
с основным видом деятельности
қосалқы қызмет түрі бойынша
со вторичным видом деятельности
оның ішінде басшылары әйел адамдары болып табылатындар
из них руководителями являются женщины
  1 2 3 4 5 6 7 8  
Панфилов ауданы 95 11 89 6 41 5313 1268 14817 Панфиловский район
Жаркент қ.о 32 6 26 6 18 532 149 8200 Жаркентский г.о
Айдарлы а.о 3 1 3 1 76 26 377 Айдарлинский с.о
Басқұншы  а.о 6 1 6 2 366 95 1041 Баскунчинский с.о
Бірлік а.о 5 1 5 2 395 87 1116 Бирликский с.о
Жаскент а.о 3 3 155 42 626 Жаскентский с.о
Көктал а.о 8 8 4 332 94 2566 Коктальский с.о
Қоңырөлең а.о 5 5 5 314 76 1069 Коныроленский с.о
Пиджим  а.о 6 6 2 962 209 1821 Пиджимский с.о
Сарыбел а.о 3 3 337 73 812 Сарыбельский с.о
Талды а.о 4 4 1 310 61 1010 Талдынский с.о
Үлкенагаш  а.о 3 3 2 231 62 589 Улкенагашский с.о
Үлкеншыған а.о 4 4 1 525 110 1903 Улкешыганский с.о
Үшарал  а.о 6 2 6 1 451 124 1018 Ушаральский с.о
Шолақай   а.о 7 7 2 327 60 869 Чулакайский с.о

* Ауыл шаруашылық статистикалық тіркелімінің деректері бойынша

  По данным сельскохозяйственного статистического регистра

 

Жұмыс істеп тұрған ауылшаруашылық өнімдерін өндірушілер

Действующие производители сельскохозяйственной продукции

бірлік   единиц
Экономикалық қызмет түрі “Өсімдік және мал шаруашылығы, аңшылық және осы салаларда қызметтер ұсыну” бойынша заңды тұлғалар, филиалдар және өкілдіктер
Юридические лица, филиалы и представительства с видом экономической деятельности “Растениеводство, животноводство, охота и предоставление услуг в этих областях”
Экономикалық қызмет түрі “Өсімдік және мал шаруашылығы, аңшылық және осы салаларда қызметтер ұсыну” бойынша дара кәсіпкерлер

Индивидуальные предприниматели с видом экономической деятельности “Растениеводство, животноводство, охота и предоставление услуг в этих областях

Шаруа немес фермер қожалықтары
Крестьянские или фермерские хозяйства
барлығы
всего
басшылары әйел адамдары болып табылатын-дар
руководи-телями являются женщины
% тіркел-гендерге
в % к зарегис-трированным
соның ішінде
в том числе
барлығы
всего
одан
из них
% тіркелген-

дерге
 в % к зарегистри-рованным

негізгі қызмет түрі бойынша
с основным видом деятельности
қосалқы қызмет түрі бойынша
со вторичным видом деятельности
басшылары әйел адамдары болып табылатындар
руководи-телями являются женщины
барлығы
всего
% тіркелген-дерге
в % к зарегистрирован-ным
барлығы
всего
% тіркелген-дерге
в % к зарегистри-рованным
барлығы
всего
% тіркелгендерге
в % к зарегистрирован-ным
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Панфилов ауданы 56 4 58,9 50 56,2 6 100,0 153 93,9 5246 1255 98,1 Панфиловский район
Жаркент қ.о 21 1 65,6 15 57,7 6 100,0 17 77,3 521 146 96,1 Жаркентский г.о
Айдарлы а.о 2 1 66,7 2 66,7 22 100,0 76 26 100 Айдарлинский с.о
Басқұншы  а.о 3 50,0 3 50 2 66,7 363 94 99,2 Баскунчинский с.о
Бірлік а.о 1 20,0 1 20,0 5 100,0 388 86 97,7 Бирликский с.о
Жаскент а.о 1 33,3 1 33,3 9 100,0 150 42 96,8 Жаскентский с.о
Көктал а.о 6 75,0 6 75,0 34 97,1 304 86 91,6 Коктальский с.о
Қоңырөлең а.о 3 60,0 3 60,0 6 100,0 314 76 99,4 Коныроленский с.о
Пиджим  а.о 4 66,7 4 66,7 10 100,0 955 207 99,3 Пиджимский с.о
Сарыбел а.о 2 66,7 2 66,7 3 100,0 342 77 98,6 Сарыбельский с.о
Талды а.о 2 50,0 2 50,0 7 87,5 312 62 99,7 Талдынский с.о
Үлкенагаш  а.о 1 33,3 1 33,3 11 100,0 228 60 97,9 Улкенагашский с.о
Үлкеншыған а.о 3 75,0 3 75,0 11 100,0 524 111 99,1 Улкеншыганский с.о
Үшарал  а.о 4 2 66,7 4 66,7 9 90,0 445 122 98,5 Ушаральский с.о
Шолақай   а.о 3 42,9 3 42,9 7 87,5 324 60 98,5 Чулакайский с.о

Шаруа  қожалықтарының малы бойынша жазбаларды жүргізу

Шаруа қожалығы жұмыс дәптерінің   «Шаруашылықтың жеке меншігі болып табылатын мал (басы)» бөлімінде мал басы, құстар және өзге де ауылшаруашылығы жануарлары туралы деректер көрсетіледі.

ШФҚ аралау, ШФҚ басшысына сұрау жүргізу жəне малдарды тірі күйінде қайта есептеу, мал фермада (үй ауласында) болған кезінде жүргізіледі. Егер нақты есептеуді жүзеге асыру мүмкін болмаған жағдайда мал басы туралы деректер ауыл шаруашылығы малдары басының нақты саны туралы осы ШФҚ иесіне сұрау жүргізу арқылы жазылады. Малды есепке алу күнтізбелік жылдың
1 қаңтарындағы және 1 шілдесіндегі жағдай бойынша жүргізіледі.

 

ШФҚ бойынша малдың жалпы санына сол немесе басқа шаруашылықтың қызметкерінің жеке меншігіне жататын үй шаруашылықтары бойынша нақтыланған мал басы кірмейді.

Мұндай мал болған жағдайда ШФҚ басшысы жергілікті атқарушы органның маманына отарында малы бар азаматтардың тізімін беру керек. Бұл мал үй шаруашылықтары бойынша халықтың малы ретінде жазылады.

Әр ШФҚ бойынша малдардың жайылымда жəне өрісте не болмаса жұмыста немесе басқа шаруашылықтың қарауында жүргеніне қарамастан, ШФҚ иелігіндегі барлық мал көрсетіледі.

Егер ШФҚ малды үй шаруашылықтарында өсіруге (бордақылауға) беретіндігі анықталған болса, онда мұндай санының үй шаруашылықтары бойынша есепке кірмегенін анықтау қажет.

Осындай фактілер анықталған жағдайда жергілікті атқарушы органның малдың есебін жүргізуші маманы үй шаруашылықтарын тіркеу жазбаларына өзгерістер енгізеді, яғни бұл малды үй шаруашылықтарынан алып тастайды.

Бұл жағдайда тағы да бір рет сол мал санының ШФҚ бойынша енгізілгенін тексеру керек.

Егер ШФҚ-да шарт бойынша бордақылауға қойылған мал болса мұндай малдың саны туралы мəлімет тіркеу жазбаларында жазылмайды.

Егер ШФҚ сол кенттің, ауылдың және ауылдық округтің аумағында тұрмайтын адамға тиесілі мал болса, онда мұндай малдың саны туралы мəлімет тіркеу жазбаларында, VII «Қосымша мəліметтер» бөлімінде мал ұстайтын ШФҚ-ға жазылады.

Басқа ШФҚ-дан ұзақ ұстауға қабылданған малдарды өткізіп және есепке алынбауын болдырмау мақсатында, барлық жағдайда есепке алу малдың тұрған жері бойынша жүргізіледі. Сонымен қатар бұл малдың нақты кімге тиесілігі мұқият тексеріледі және ақпарат VII «Қосымша мəліметтер» бөлімінде көрсетіледі.

Аудандық статистика басқарма басшысы  Б Қасенова

03.12.2018 ж


Тұтыну тауарлары  бағасы

Тауарлар (көрсетілетін қызметтер) бағасын байқау жалпымемлекеттік статистикалық байқаудың статистикалық нысанына сәйкес бағаны тіркеу арқылы жүзеге асырылады. Бағаны тіркеу – жалпымемлекеттік статистикалық байқауларды жүргізу кезінде тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің бағалары (тарифтері) туралы алғашқы статистикалық деректерді жинау болып табылады. 

Тауарлар (көрсетілетін қызметтер) жиынтығы  барлық өңірлер үшін орталықтандырылған түрде белгіленеді.

Бағаны тіркеу тауар өткізу (қызмет көрсету) орындарында тікелей жүргізіледі. Тіркеу жүргізілген күні төленген (қолданыстағы) бағалар (тарифтер), салықты қоса бақыланады. Бағалардың (тарифтердің) кез келген өзгерісі, немесе баға құрудың факторлары және басқа да себептермен туындаған оның жаңа деңгейі тіркеледі.

Баға тұтыну тауарларына базалық объектілерді аралау және оларды затбелгілерден (бағалықтан) санау арқылы мамандармен тіркеледі, қажет болған жағдайда базалық объектілердің білікті қызметкерлерімен консультация немесе базардағы сатушыларға пікіртерім жүргізіледі. Ақылы қызметтерге бағаларды (тарифтерді) тіркеу баға (тарифтер) орналастырылған прейскуранттар негізінде тіркелетін базалық объектілерді аралау жолымен жүзеге асырылады, немесе ақылы қызмет көрсететін адамдардан сұрау арқылы жүргізіледі.

Бағаны тіркеудің ең маңызды қағидаттарының бірі үздіксіздікті және бағаның «таза» өзгеруін сақтау болып табылады. Бүгінгі таңда баға тіркеуші мамандардың негізгі міндеті бағаны тіркеу методологиясын сақтау және баға дәлдігін  бақылау болып табылады.

Аудандық статистика басқармасының

 жетекші маманы  Н.А.Биширова

30.11.2018ж


Барқармадағы  Әдеп кодексін сақтау бойынша  дәріс.

2018 жылдың 11 қыркүйегінде Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Статистика комитеті Алматы облысының Статистика департаментінің Департаменттің Әдеп жөніндегі уәкіліГүлбахыт Рымбекқызы Жүмәділова Панфилов  ауданының Статистика басқармасы  қызметшілеріне Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамалары мен Әдеп кодексін сақтау бойынша  дәріс берді.

Сонымен бірге сыйлықтар туралы жадынама, киім үлгісі мен әлеуметтік желілердегі аккаунттарды пайдалану бойынша әдістемелік ұсынымдар бойынша да тақырыптар көтеріліп қызу талқыланды. Сондай-ақ 2019 жылы болатын Халық санағы туралы мемлекеттік қызметшілерге түсіндіру жұмыстары  да жүргізілді.

Осы аталған тақырыптар бойынша басқарма қызметшілері арасында жиі-жиі оқыту жұмыстары жүргізіліп тұрды десек те, Әдеп жөніндегі уәкілдің тікелей өзінің келіп сабақ өткізуі, басқа да өзекті мәселелердің қаралып, тағы да қайта талқыға салынуы ерекше әсер қалдырды.

Аудандық статистика басқарма басшысы   Б Қасенова

29.10.2018 ж


Астықтың қолда бары мен қозғалысы

2018 жылдан бастап астықтың қолда бары мен қозғалысы туралы статистикалық байқау екі нұсқада: айлық кезеңділіктегі (желтоқсанға есепті қоспағанда, қаңтардан қараша кезеңін қоса алғанда) «Астықтың қолда бары» 2-сх (астық) нысаны бойынша, жылдық кезеңділіктегі «Астықтың қолда бары мен қозғалысы туралы» 2-сх (астық) нысаны бойынша бір жылға тұтастай алғанда астық қозғалысының барлық қөрсеткіштерін қоса жүргізіледі.

Аумақтық органдарға астықтың ай сайынғы бары, сондай-ақ астықтың жылдық қозғалысы бойынша деректердің сапасын қамтамасыз ету үшін:

  • статистикалық нысандарды толтыру бойынша респонденттермен түсіндірме жұмыстарын үнемі жүргізу;
  • деректер қорын Комитетке жіберер алдында облыс ішіндегі астық қозғалысы бойынша айырмашылықты мұқият пысықтау;
  • облыстағы бар шартты мал басына және азыққа кететін астықтың шығыс нормасына байланысты халыққа астықты сату бойынша деректерге бақылауды күшейту;
  • астық иесіне сақтауға берілген, астық иесінен сақтауға алынған, астық иесіне қайтарылған және астық иесінің сақтаудан кері қайтарып алынған астық көлемін көрсететін баптар бойынша деректерге бақылауды күшейту;
  • статистикалық деректерді астық нарығының қатысушыларындағы дақылдарының қолда бары мен сапасын тексеру бойынша функциясын жүзеге асыру барысында қалыптасатын жергілікті атқарушы органдардың әкімшілік деректерді салыстыру бойынша жұмысты жүргізу; айырмашылықтар анықталған жағдайда, алғашқы ақпараттың құпиялылығын көздейтін қолданыстағы заңнама шеңберінде жергілікті атқарушы органдарымен бірлесіп олардың себептерін анықтау және жою;
  • респонденттердің есептерде астықтың бақыланбайтын шығысының айтарлықтай көлемін көрсеткен фактілері анықталған жағдайда жергілікті атқарушы органдармен бірлесіп себебін анықтау және жою;
  • респонденттердің толық қамтылуын қамтамасыз ету үшін астықты қайта өңдеу бойынша өнеркәсіп статистикасы деректерімен салыстыруды жүзеге асыру;
  • астық экспорттаушылардың барлығының толық қамтылуын қамтамасыз ету үшін өзара сауда статистикасы деректерін, сондай-ақ әкімшілік дереккөздерді пайдалану қажет.

Аудандық статистика басқарма басшысы   Б Қасенова

17.09.2018 ж


Үй шаруашылықтары бойынша жазбаларды жүргізу тәртібі

Әр шаруашылық бойынша есепке алумен кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің аумағында тұрақты немесе уақытша тұрып жатқан үй шаруашылықтары барлық мүшелері құрылысы, мекені, малының болуына қарамастан қамтылады.

Уақытша тұратындар қатарында халықтың мынадай санаттары есепке алынады:

  • кенттің, ауылдың, ауылдық округтің аумағына уақытша келгендерге:

оқу орнының орналасқан жері бойынша (оқу орындарының жатақханаларында, мектеп жанындағы интернаттарда) оқу кезеңінде тұратын, оқушылар;

балалар үйінің тәрбиеленушілері;

мүгедектер және қарттар үйлеріндегі мүгедектер мен қарттар;

ауруханалық мекемелерде ұзақ мерзімді ем алып жатқан науқастар;

уақытша және маусымды жұмысқа, сондай-ақ шарт бойынша жұмысқа келген адамдар;

қалалық мекендерде тіркеліп, бірақ іс жүзінде кенттің, ауылдың, ауылдық округтің аумағында тұратын азаматтар;

әскери қызметшілердің әскери қызметтен өтетін орнына келген және кенттің, ауылдың, ауылдық округтің аумағында тұратын әскери қызметкерлердің отбасы есепке алынады;

  • кенттердің, ауылдардың, ауылдық округтердің аумағына келген бас бостандығынан айыру орындарынан шартты түрде босатылған және осы кенттің, ауылдың, ауылдық округтің аумағында белгілі бір уақыт ішінде тұрып жатқан адамдар;

Тіркеу жазбаларында жазғы маусымға тұрғын үй-жайларды жалдайтын адамдар және кенттің, ауылдың, ауылдық округ аумағында орналасқан саяжай иелері (салушылары), қалалық мекенде тұрғылықты тұратындар және тіркелгендер есепке алынбайды.

Уақытша тұратын адамдардың санатын анықтау үшін уақытша тұру мерзімі өлшемшарт ретінде белгіленбеген және жұмыстың, емделудің, оқудың басталған және аяқталған мерзімімен немесе басқа да негіздермен айқындалады.

Аудандық статистика басқарма басшысы   Б Қасенова

13.08.2018 ж


Инвестиция статистикасы

Респонденттермен 1-инвест нысаны бойынша есебінде берілетін негізгі капиталға салынған инвестиция туралы мәліметтердің сапасына үнемі бақылау жүргізу керек екендігін естеріңізге саламыз. 200 мың теңгеден төмен мөлшердегі инвестиция көлеміне назар аудару керек және осы шығыңдардың шыңында негізгі капиталға салынған инвестиция екендігін нақтылау керек, кәсіпорынның ағымдағы шығыны және ұймдардың шығындарың мемлекеттік бюджеттен, мемлекеттік мекемелерді қамтамасыз етуге бөлінген.

Сонымен қатар, егер респонденттермен жұмсалған шығындар негізгі капиталға салынған инвестиция түсінігіне қатысты болмаса, онда респондент есепті кезеңнің аяқталатын күнінен кешіктірмей, Қазақстан Республикасы Ұлттық Экономика Министрлігі статистика Комитеті Төрағасының 2017 жылдың 20 қарашасындағы №178 бұйрығымен бекітілген Респонденттермен алғашқы статистикалық деректерді ұсыну ережелері 1 к қосымшасына сәйкес статистикалық нысанның орнына қызметтің болмауы себебі мен аталған қызмет іске аспайтын мерзімді көрсетіп қызметтің іске аспауы туралы хабарламаны беруге құқылы.

Негізгі капиталға салынған инвестиция көлемдерін қаржыландыру көздері бөлінісінде дұрыс бөлуге назарларыңызды саламыз. Қаржыландыру көздері – республикалық және жергілікті бюджет қаражаттары болған жағдайда, дәлелдейтін құжаттарының (Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысы мен маслихаттың шешімі) бар болуын тексеру керек, Қазақстан Республикасы үкіметінің қаулысы). Республикалық бюджет бойынша енгізу үшін негіз көлемін болып табылады инвестициялық жобалар сәйкес Қазақстан Республикасы Заңының 30 қарашадағы 2017 жылғы № 113-VI республикалық бюджет туралы “ҚРЗ 2018 – 2020 жылдарға арналған” және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 7 желтоқсандағы 2017 жылғы № 823 Туралы “Қазақстан Республикасының Заңын іске асыру республикалық бюджет Туралы “2018 – 2020 жылдарға арналған бағдарламасы”.

Қазіргі уақытта, Қазақстан Республикасында жобалық басқарудың енгізілуіне байланысты, мемлекеттік бағдарламаларды жүзеге асыруды ақпараттық қамтамасыз ету және министрлік Меморандум көрсеткіштеріне мониторинг жүргізу үшін қажетті, инвестиция статистикасы бойынша бірқатар жаңа көрсеткіштер енгізілді.

Аудандық статистика басқарма басшысы  Б Қасенова

30.07.2018 г